V naslednjem testu je revija AutoBild testirala celoletne pnevmatike dimenzij 225/45 R17, ki so ena najbolj prodajanih dimenzij za kompaktna in srednje velika vozila. Kandidati testa so premium, druge in tretje znamke proizvajalcev ter pnevmatike brez imena. Da bi se kvalificirali za test pri AutoBildu, mora 35 profilov pokazati svojo učinkovitost pri zaviranju na mokrih in suhih cestah. Zaviranje se pojavi pri 100 kilometrih na uro. Zavorna pot na mokrih in suhih cestah se sešteje. Samo pnevmatike, katerih skupna zavorna pot ostane manjša od 92 metrov, napredujejo v finale: dejanski primerjalni test.
Ni presenetljivo, da Bridgestone Turanza 6 All Season zmaga v kvalifikacijah. Pnevmatika je v začetku septembra že zmagala na testu AutoBild v drugi dimenziji. Ostale pnevmatike, ki so preživele kvalifikacijski krog in so zato preverjene na primerjalnem testu, so: Michelin CrossClimate 2 , Pirelli Cinturato All Season SF2, Vredestein Quatrac, Continental AllSeasonContact 2 , Falken Euroall Season AS220 Pro, BF Goodrich Advantage All Season, Kleber Quadraxer 3, Nexen N´Blue 4Season 2, Firestone Multiseason 2, Dunlop Sport All Season, Goodyear Vector 4Seasons Gen-3, Hankook Kinergy 4S² (H750), Ceat 4 SeasonDrive+, Kumho Solus 4S HA32 + in Toyo Celsius AS2. Nič nepričakovanega.
AutoBild imenuje nadaljnjih 19 profilov, ki niso prestali kvalifikacije. Skupna zavorna pot zadnje šesterice je bila več kot 100 metrov. “Šest pnevmatik izrecno odsvetujemo: Tomket Allyear 3, Hifly All-Turi 221, Leao I-Green All Season, Atlas Green 4S, Goodride All Season Elite Z-401 in Black Arrow All Season Dart 4S. Njihove zavorne poti so bile občutno daljše kot pri najboljših pnevmatikah na testu in so skupaj znašale več kot 100 metrov,« piše v reviji.
Minerva All Season Master je s pičlimi 40 centimetri zavorne poti prva izpadla iz kvalifikacij. Pnevmatika je bila boljša na mokri podlagi kot na primer Kumho in Toyo, vendar je zahtevala več vožnje na suhi cesti. Yokohama BluEarth-4S AW21 je malo presenečenje med pnevmatikami, ki so bile izločene.
Zavorne poti kažejo, kako pomemben je takšen kvalifikacijski krog. Med najboljšimi (Bridgestone Turanza 6 All Season) in najslabšimi mokrimi zavornimi potmi (Black Arrow All Season Dart 4S) je kar 18 metrov razlike. »Tako pomembna razlika lahko povzroči razliko v cestnem prometu med varnim zaviranjem in trkom od zadaj,« piše v reviji AutoBild. Pri zaviranju na suhi cesti razlika ni tako dramatična, a vseeno merljiva. Michelin CrossClimate 2 ima najboljšo zavorno pot na asfaltu s 37,7 metra. To je osem metrov manj od najšibkejše suhe zavore Hifly All-Turi 221 (45,3 metra).