Continental je prvi proizvajalec, ki je lansiral serijo pnevmatik z zelo visokim deležem trajnostnih materialov.
- UltraContact NXT je izdelan iz do 65-odstotnega deleža obnovljivih, recikliranih materialov in materialov s certifikatom masne bilance ISCC PLUS
- Vseh 19 velikosti z najboljšo oceno EU na oznaki pnevmatik glede kotalnega upora, zaviranja na mokri podlagi in hrupa
- Ferdinand Hoyos, vodja poslovnega področja za zamenjavo pnevmatik EMEA: “Pri Continentalu gredo varnost, zmogljivost in trajnost z roko v roki. Z UltraContact NXT uresničujemo naše ambiciozne trajnostne cilje.”
Continental predstavlja svojo najbolj trajnostno serijsko pnevmatiko doslej – UltraContact NXT. Z do 65 odstotki obnovljivih, recikliranih in certificiranih materialov z masno bilanco združuje izjemno visok delež trajnostnih materialov z največjo varnostjo in zmogljivostjo. Continental je prvi proizvajalec, ki je lansiral pnevmatiko z visokim deležem trajnostnih materialov in največjo zmogljivostjo v množični proizvodnji. Vseh 19 velikosti, ki so na voljo, bo imelo najvišjo možno oceno (»A«) oznake EU za pnevmatike glede kotalnega upora, zaviranja na mokri podlagi in hrupa. UltraContact NXT bo na voljo prodajalcem pnevmatik v Evropi letos julija.
“Pri Continentalu gredo varnost, zmogljivost in trajnost z roko v roki. Z UltraContact NXT uresničujemo naše ambiciozne trajnostne cilje. Ta razvoj predstavlja pomemben korak naprej in dokazuje našo tehnološko vodilno vlogo ter našo močno zavezanost tako trajnosti kot varnosti,” pravi Ferdinand Hoyos, vodja Continentalovega poslovnega področja za zamenjavo pnevmatik EMEA.
Odvisno od velikosti pnevmatike je UltraContact NXT izdelana iz do 65 odstotkov obnovljivih, recikliranih materialov s certificiranim masnim ravnovesjem. Obnovljivi materiali znašajo do 32 odstotkov. Delež recikliranih materialov je do pet odstotkov. Poleg tega je Continental pridobil količino do 28 odstotkov certificiranih materialov s pristopom masne bilance ISCC PLUS iz bio, biokrožnih in/ali krožnih surovin.
Obnovljivi materiali vključujejo biološki silicijev dioksid, izdelan iz kmetijskih odpadkov
Obnovljivi materiali predstavljajo do 32 odstotkov UltraContact NXT. To vključuje smole na osnovi ostankov papirne in lesne industrije. Smole, ki se uporabljajo v pnevmatikah, omogočajo visoko prožne spojine za izboljšanje oprijema materiala. Ultra Contact NXT vsebuje silikat iz pepela riževih luščin. Riževe lupine so kmetijski odpadki, ki jih je mogoče predelati v silicijev dioksid z novim, manj energetsko potratnim postopkom. Silika pomaga optimizirati lastnosti, kot so oprijem, kotalni upor in življenjska doba pnevmatike. Kot pri vsaki pnevmatiki je naravna guma ključni material UltraContact NXT. Ostaja nepogrešljiv, saj zagotavlja najvišje lastnosti pnevmatike zaradi visoke stopnje trdnosti in vzdržljivosti.
Logotip "Vsebuje reciklirane materiale" poudarja uporabo recikliranih materialov
Poseben logotip »vsebuje reciklirane materiale« na bočnici pnevmatike UltraContact NXT poudarja uporabo recikliranih materialov v tej liniji pnevmatik. Vključuje recikliran gumijasti material, ki izvira iz mehansko obdelanih izrabljenih pnevmatik. Poleg tega Continental uporablja reciklirano jeklo v UltraContact NXT. Že predstavljena inovativna tehnologija ContiRe.Tex je bila sprejeta tudi za UltraContact NXT. Ustvarja visoko zmogljiva poliestrska vlakna, ki se uporabljajo za ojačitev trupa pnevmatike z recikliranjem PET plastenk, ki bi sicer končale v sežigalnicah ali na odlagališčih. Continental je s tehnologijo ContiRe.Tex razvil energetsko učinkovitejšo in okolju prijaznejšo alternativo, ki omogoča recikliranje od devet do petnajst plastičnih steklenic za vsako pnevmatiko, odvisno od velikosti pnevmatike. Continental si prizadeva za popolnoma krožno proizvodnjo pnevmatik najpozneje do leta 2050.
Za UltraContact NXT Continental uporablja do 28 odstotkov certificiranih materialov za masno ravnotežje ISCC PLUS. To sta trajnostni sintetični kavčuk in saje, narejeni iz bioosnovanih, bio-krožnih in/ali krožnih surovin. Sintetični kavčuk je sestavina sodobnih pnevmatik za osebna vozila, ki opredeljuje zmogljivost, saj je njegove lastnosti mogoče oblikovati posebej za njegovo uporabo. Saje se uporabljajo v gumijastih zmeseh za optimizacijo stabilnosti, trdnosti in vzdržljivosti pnevmatik. Mehanizem tehtnice s certifikatom ISCC PLUS zagotavlja preglednost in sledljivost v celotni dobavni verigi s sledenjem izvora in značilnostim surovin, preverjanjem skladnosti s trajnostnimi merili in certificiranjem nastalih izdelkov.
Continental si neutrudno prizadeva za napredek inovativnih tehnologij ter trajnostnih izdelkov in storitev v celotni vrednostni verigi, od pridobivanja trajnostnih materialov do recikliranja izrabljenih pnevmatik. Do leta 2030 želi proizvajalec vrhunskih pnevmatik imeti več kot 40 odstotkov obnovljivih in recikliranih vsebin v svojih pnevmatikah. Continental nadaljuje prizadevanje za 100-odstotno trajnostne materiale v vseh svojih izdelkih pnevmatik najkasneje do leta 2050. UltraContact NXT je pomemben korak k izpolnitvi teh ambicioznih trajnostnih ciljev in k temu, da postane najnaprednejši proizvajalec pnevmatik, kot je določeno v njegovem strateškem programu Vizija 2030.
Na voljo za različne modele avtomobilov vseh tipov pogona
UltraContact NXT je razširitev uspešne družine UltraContact, ki jo je Continental predstavil leta 2022. 19 velikosti bo nadomestilo obstoječe ustrezne dimenzije UltraContact. Continental bo postopoma predstavil UltraContact NXT v Evropi. Prve velikosti bodo prodajalcem pnevmatik v Evropi na voljo julija. UltraContact NXT je bil zasnovan za električne motorje in motorje z notranjim zgorevanjem, saj ponuja najvišjo učinkovitost in optimalno število prevoženih kilometrov. Najbolj trajnostna serija pnevmatik Continentals do zdaj zato nosi logotip EV Compatible in bo na voljo za različna priljubljena vozila, kot so Kia Niro, VW ID.3, Mercedes-Benz EQA, Tesla Model 3, Audi Q4 E-TRON, Škoda Octavia, VW Golf 8, Audi A3 in mnoge druge.